Va tycks om mitt aprilskämt? Jag har nog ingen mamma längre dock...

Nu så!!
From your album:
"Loggfoton"
Added yesterday · ·
Fia Ryberg
Fia Ryberg
Grattis!!!!
10 hours ago ·
Angelica Ekengren
Angelica Ekengren
VA! Hihi, Grattis!
9 hours ago ·
Päivi Koski
Päivi Koski
Vah? NÄHE! blir det en liten knodd???
WIIIE! vad roligt! då får vi hänga sen!
grattis grattis, wiiiie vad kuuul!
i love this babyboom! :)
9 hours ago ·
Björn Owen Johansson
Björn Owen Johansson
Fräsigt värre!
9 hours ago ·
Emma Hörnberg
Emma Hörnberg
Men va tusan! =)
9 hours ago ·
Vendela Qvist
Vendela Qvist
wööööh! grattis :D
9 hours ago ·
Jeanette Svensson
Jeanette Svensson
Haha grattis :) fan att ja inte fråga om du hade någon skrutt på g när ja klippte mej sist. Tänkte ju frågat. Åh du har sån störtmysig tid framför dej :)
9 hours ago ·
Therése Eriksson
Therése Eriksson
Geebus kaneebus! Grattis! Ni lär ju bli världens coolaste föräldrar. Vad roligt! Kram
9 hours ago ·
Tanja Mäkinen
Tanja Mäkinen
Vackert!
9 hours ago ·
Marius C. Pedersen
Marius C. Pedersen
Hur långt är DU? ;0)
9 hours ago ·
Johanna Lehikoinen
Johanna Lehikoinen
VAAAAAA!!! Fan grattis, man blir jävlarimej tårögd....vi kommer nog upp o kramas nån dag din luring
8 hours ago ·
Michaela Nyström
Michaela Nyström
Men gumman grattis vad kul=)
8 hours ago ·
Christina Björsell
Christina Björsell
Men Grattis! Din filur, det såg jag då rakt inte när jag var hos dig förra veckan o fixade burret. Vad roligt! (:
8 hours ago ·
Lotta Brattin
Lotta Brattin
GRATTIS!!!!!!! När kommer den ut? Vår skall komma 21 juli. Kram Stoffe å Lotta
8 hours ago ·
Fredrik Johansson
Fredrik Johansson
Bra där, grattis! En liten minisatan:)
7 hours ago ·
Alexandra Sturesson
Alexandra Sturesson
Nettan smsade nyss å berättade! Ett stort grattis! :D
6 hours ago ·
Josefina Engdahl
Josefina Engdahl
Grattis! Vad roligt! :)
6 hours ago ·
Malin Glans
Malin Glans
men är det sant?? Jisses va kul Joline!!! Grattis
6 hours ago ·
Lydia Svensson
Lydia Svensson
Grattis :)
6 hours ago ·
Jennie Enenge
5 hours ago ·
Cicci Hall
Cicci Hall
Shit så nice...
Ni har såååå mycke att se fram emot! GRATTIS!!
5 hours ago ·
Therese Rabbmo
Therese Rabbmo
grattis :)
4 hours ago ·
Karin Bartholdsson
Karin Bartholdsson
Meh! Grattis!!! Shit va härligt. Kram
2 hours ago ·
Tommi Lakanen
Tommi Lakanen
Grattis!!! Men det luktar lite 1 april..hoppas att jag har fel!!!
about an hour ago ·
Hanna Dahlin
Hanna Dahlin
Grannen.. Joline!!!!! är det så?? äääär det såå?? wwwooow!!! Jag är sååå avundsjuk!! oj oj.. det är ngt helt fantastiskt du/ ni har framför er. oj oj.. den bästa av alla tider!! tjooooohooooo... Vad mysigt! å är det ngt du funderar över.. eller bara vill skrika över..haha.. eller skryta över.. så kommer du över till mig!! ;)
54 minutes ago ·
Joline Enenge
Joline Enenge
APRIL APRIL!!!
13 minutes ago ·
Tommi Lakanen
Tommi Lakanen
Ha ha jag visste detta...din luring.Jag tog denna på din syrras kommentar!!!!Snyggt är väl inte en kommentar som en syster skulle ge.
7 minutes ago ·

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den hade jag aldrig gått på ;)

2010-04-02 @ 19:12:12
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoradolfsson
Postat av: Päivi

Jag tycker fortfarande att du är OND Jolle! haha. ;)

2010-04-22 @ 13:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0