Prickar!!

Suttit med datorn i knät nu sen jag kom hem typ... Är trött men inte tillräckligt för att pallra mig ner och lägga mig. Det var tuffare än jag trott att jobba heldag idag. Imorn blir lite lugnare. Ledig lite mitt på dagen. Ska försöka köpa en gardinstång till köket. Ska överraska Tobias när han kommer hem;) Har gjort om lite här och där. Är man inte hemma får man inte vara med och bestämma !!!



Nu är jag inte helt dum i huvudet så det är inte ett kort JAG tagit men mina gardiner till köket påminner om detta. Men men... jag kommer nog aldrig få upp dem. Jag är så kass på att få saker gjort...

Kommentarer
Postat av: Natasha

Jag kan hjälpa dig med att stryka och hänga upp dem åt dig om du vill... jag kan! =)

2009-09-23 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0