Kalas explosion!!!

Det började igår.. Morfar och min lillebror Oskar fyllde år igår. Hela hösten och vintern är bombaderad av födelsedagar. Ni som känner mig VET att jag inte kan komma ihåg sånt här. Morfar ringde jag vid 21 tiden och gratta och bad om ursäkt att jag inte sa något när jag träffa honom på morgonen. -Du är inte sist med att ringa sa han glatt! Det finns inga bekymmer i min morfars värld. Det finns inget som inte går att lösa. Han är fantastisk. Sen skicka jag iväg ett sms till lillbrorsan. Visste inte om han hade lagt sig än. Men jag fick ett snabbt svar. Hans dag hade varit jätte bra och han hade fått massa paket. Jag fråga vad han önskade sig och han svara - nä.. inget speciellt... Ett data spel kanske;) Det blev ju inte så svårt!!! Han har för övrigt tagit beslutet som 12 åring att bli vegeterian,hur grym e inte han dåh!!!!? Jag fråga även i smset om han tyckte det är svårt o jobbigt,men han verkar inte heller ha speciellt mycket bekymmer i livet. Faan va avundsjuk jag blir.
Här har ni Oskar och Therese. Snart e det hennes tur att fylla år.
(- Jag har redan köpt present till dig Therese!!!)

Kommentarer
Postat av: therese

Håller med dig om allt! ö

Lite smått galet vad många det är som fyller år nu i närheten. jag, oscar, jennie, du , pappa, och så vidare. Och stämmer även med att Oscar är en cool och problemfri underbar liten gosse. man borde försöka se livet ur hans perspektiv...

Haha, jag är nyfiken nyfiken nyfiken på vad det är.

Älskar dig kära syster!

2009-10-13 @ 22:07:02
URL: http://terretesked.blogg.se/
Postat av: NATASHA

Så fint inlägg... Förövrigt så fyller din äldsta vän år den 7NOVEMBER ;)

2009-10-19 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0