1:a passet på 3-4 år...

Min kropp känns som om den ska kolapsa. Har nämligen börjat träna... Började förra veckan att cykla och springa på bandet. Hux flux idag så bokade jag in mig på ett pump pass. När passet väl var slut och jag skulle hämta mina saker i omklädningsrummet kolapsa benen,jag kom knappt ner för trappan. På vägen hem såg det ut som om jag hade blivit våldtagen. Gick sjukt långsamt och benen vek sig. Trodde aldrig jag skulle komma hem. Men jag klappar mig på axeln... Detta är förhoppningsvis början på något som ska hålla i sig. Kan även jag få den där känslan att det ska bli kul att träna? Att jag inte kommer kunna hålla mig ifrån gymmet? Vi får se.

Tilläggas bör att när jg väl kände att jag var tvungen att ta det lugnt idag för att inte spy... Precis då kollade instruktörn ut över folk massan och sa: Då tar vi i extra mycket,vi är ju här för at träna!! Kände mig aningen träffad... Men men...

Kommentarer
Postat av: Amy

Haha, du är inte ensam Joline...

De där gelébenen känns igen, och känslan av att studsa till gymmet av ren glädje har då aldrig infunnit sig hos mig.

Ändå ska jag ta mig dit på onsdag och försöka övertala mig själv, någon gång så ska det väl ändå hända..eller?

2009-01-26 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0