El Stockholmo va nice!

Ja och Tobias pallrade oss upp till Stockholm i helgen. Vi körde hel helg... Vilket gjorde att jag hellre ville ta mitt liv än att sitta i en bil hem på söndagen,bakis som en jävla jävel och dreglandes som en baby som ska få gaddar. Vi åkte me limpan o hans tjej Marlene. Sen bode vi hemma hos världens bästa historieberättare Fredrik"myran "Johansson.På fredagen han vi me och både dricka öl me myran och att träffa upp "Stockholms"-göteborgarna,sjukt roligt va det! Och jag han även dra några bärs tillsammans med världens vackraste vän ELLA BELLA!!!!!



Vad är det som är litet, blått, äter sten och bor 5000 meter under marken?





Vi fick även sällskap av Ellas söta och sjukt roliga polare Natalie!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt kul att se er, saknar er ofta här uppe. Jag älskar dig vackra människa :)

2009-08-25 @ 15:13:08
URL: http://www.ellinoradolfsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men det är väl självklart att sthlm alltid är helt fantastiskt! Tycker att ni får komma hit igen snart, helst nångång när jag också är hemma i stan. Kram!

2009-08-28 @ 01:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0