det är i ulricehamn det händer!!!

hur längesen var det inte du var i ulricehamn,kanske e dax!
ni som inte känner magnus får väl höra av er till mig o så får jag i min tur höra av mig till magnus angående vägbeskrivning!!! ses vi där?
//joline



Tjo kära vänner.

Torsdag 25/9 öppnar POUR och Gul&Blå en utförsäljningsbutik i Ulricehamn. KL 1400-1900, endast kontanter. Extremt bra priser, ni kommer att känna att ni rånar/lurar oss.

Storgatan 69 i Ulricehamn, hör av er om ni behöver vägbeskrivning.

Mvh,

Magnus  

Kommentarer
Postat av: Katrine

Det hade jag velat göra!

Skit att man jobbar...

2008-09-25 @ 10:35:55
Postat av: joline

ja vet.. jag med! tror de ska ha en slags utförsäljnings butik öppen på torsdagar framöver.

2008-09-25 @ 15:26:53
Postat av: Anna

Eller så kan man ringa mig ;-) hittar man till "cantrum" hittar man. Ligger ju typ längs sjön. Kikade dit iaf, fanns en MASSA jeans så har man tid och ork att prova så. Lite annat kul med...

2008-10-02 @ 20:12:05
URL: http://www.krakeboviken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0