öronproppar...



nu är det snart 2 år sedan vi skaffade ebbot,världens skönaste hund. han har gett mig SÅ mycket,känns som att man skaffat ett barn verkligen! kan knappt komma ihåg hur det var inan vi skaffade honom. när vi fick honom hade han redan fått sova i sängen hos uppfödaren så det var lönlöst att försöka få honom att INTE sova i sängen.
det är jätte mysigt att ha honom där så det vill jag inte ändra på för allt i världen!
däremot e det svårt at somna... våran lilla krabat snarkar som en fullvuxen karl på 300kg med näsan full av slemigt snor!
därför sover nu både jag och tobias med öronproppar. och en natt när jag låg och drömde... hade jag nog hittat en propp i sängen som jag låg och höll i handen... lite senare när jag drömde verkade det som om jag var på kalas eller något... jag vaknade av att jag kastat in en öronpropp i munnen för jag trodde det var en ostbåge! hann bara bita ihop tänderna en gång innan jag vakna, spottade då ut den med en gång och började as garva. tobias vakna och jag berättade allt för honom. detta är något som aldrig kommer glömmas, även om jag försöker finns han alltid där och kan påminna mig;)




Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH!! hahah. kanske kunde vara en bra variant av ostbågar, eller ostkrokar som jag gärna vill kalla dem. då kan man idissla dem länge...



du är länkad med fina frun!!



PUSS

2008-12-21 @ 23:51:30
URL: http://karinsvirrvarr.blogspot.com
Postat av: Pappa Zune

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

DU ÄR SUPERSTILIG SOM TOMTE, KAN MAN BESTÄLLA DIG TILL ONSDAG?

KRAM/PAPPA ZUNE

2008-12-22 @ 20:25:39
URL: http://rudeboyz.dinstudio.se
Postat av: catta

Hejsan EBBOT och grattis på 2:års dagen. Har du tid på onsdag så tycker vi faktiskta att det hem till mamma du ska tomta. Mamma Pippi med familj.

2008-12-22 @ 22:15:36
URL: http://www.chandis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0