Skit fula tänder hade hon oxå!

Faan den här dagen startade precis hur bra som hellst... Och tack vare Cecilia så slutade den i allafall bra med.

Har idag haft en kund som tack vara att hon tyckte jag såg osäker ut när jag gjorde slingor på hennes dotter, inte var nöjd. Jag blir så trött... Hon sög ur min energi som om hon vore en damsugare. Jag önskar att håret hade blivit fult!!! Faan! Jävla fittkärring. Jg ville skrika och klösa henne i ansiktet. Och hade jag haft ett avsågat hagelgevär hade hon fått kroppen full av bly! Hon förstörde hela min fredag. Men jag tog ordentligt betalt och tackade för mig! Tack vare att jag hade världens sötaste kunder efter repade jag mig ganska snabbt.



Imorn ska bli en bra Lördag iallafall!! Det ska jag faanimej se till. God natt, nu tar jag med mig ebbot och lägger mig!!!


Kommentarer
Postat av: Alicce

Fitthoran ska veta att du är sjukt kompetent inom ditt yrke och jag hoppas hon läser det här. För i så fall önskar jag henne en trevlig helg där hon blir spräckt av en blåval.

Joppe du är bästast i hela världen!

2010-03-06 @ 07:35:39
URL: http://alicce.blogg.se/
Postat av: Therese Enenge

Du är väldigt fin:)

2010-03-06 @ 13:00:38
URL: http://terretesked.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du är ju grymmaste frisören som finns. =)

2010-03-06 @ 21:26:39
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Angela

Äh, surkärringar finns det överallt. Du ÄR världens bästa frisör, så det så!

2010-03-08 @ 10:02:39
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tyckte med du såg lite osäker ut ;-)skämt och sido haha vad är det för kommentar?!??!!



Själv kände jag mig nöjd och som en liten porslinsdocka med underlagssmink och allt. Kände mig lite fräshare, lite glittrigare. Men telefonen och allt annat blev ju med lite lagom glimmande. Hur som helst så tipsade jag en vän om det hon är allergisk mot allt och har inte kunnat ha ögonskugga på jättelänge. Finns det som ögonskugga med? Jag sa att hon skulle gå in till er i alla fall!

2010-03-09 @ 13:04:40
Postat av: Madelene

Vad i hela fridens namn?! Du kan hälsa den där kärringen att det finns en anledning till att ingen annan frisör i världen som fått sätta saxen i mitt hår sen jag var typ 17. Du är världens bästa!!!!!!

2010-03-09 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0