Prövat något nytt...

Provade på Functional Moves idag på gymmet. Trodde innan passet att jag skulle behöva ge upp efter ett tag,att jag inte hade kondis för ett sånt pass,men jag tog mig igenom det!!! HAHA! Blev förvånad själv faktiskt;) Det flyter på bra nu,BARA jag inte tappar det. Som jag gjort varje gång jag gett mig in på det här med träning... Insett att ha bra träningskläder e grymt. Man behöver inte klä upp sig men har man bra kläder som sitter bra blir man SÅÅÅÅ mycket lyckligare när man tittar på sig själv under passet!!! Det värsta man kan göra är att tänka: de här gamla kläderna kan jag ju ha till att träna i. LÄGG NER DEN TANKEN OCH UNNA DIG NÅGOT NYTT!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Natahsa

Vad är det för träning? Jag är sugen på att dra igång igen..... jag ska snart sluta jobba dagtid tror jag så då blir det lättare för oss att planera pass ihop.. Puss

2010-02-18 @ 18:47:25
URL: http://daqueen1980.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0