HMM...

Vart ska jag börja??? var aldrig varit utan internet så länge. Inte nog med att vi inte haft något hemma. Vi har inte haft något på salongen heller!!! Men nu ni,nu är jag tillbaka. Har ju gjort massa saker det senaste men vet som sagt inte vart jag ska börja berättelsen ju...

Vart ju i storstade och kolla AC/DC, flyttat, slutat äta kött, kommit igång med träningen, kollat håkan, skaffat mig fylleblåmärken, börjat kolla lost från säsong 1, vart på namngivardag, fått reda på at ytterligare en kompis e gravid, ...

Nu ska jag bli extra duktig på att skriva i min blogg!

Hoppas ni har haft det bra i alla fall. Jag har hört talas om en bok som jag ska införskaffa:

VAD OPTIMISTEN VET, OCH DU KAN LÄRA DIG!




Nu är det dags att göra livet till det man vill. Behålla det som är bra och göra sig av med det som suger!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj det var mkt som hänt. Hur är det med fisk då? Äter du det? Tänker inför nästa träff, fast jag testar gärna att laga vego mat :-D Jag har med börjat träna så nu kanske dte kommer kännas ok med bikinin i sommar.

2009-03-09 @ 15:39:12
Postat av: joline

gillar ju inte fisk... någon slags lax bara typ. räkor o kräftor däremot tror jag att jag kanske kommer hålla fast vid...

2009-03-09 @ 19:45:48
URL: http://jolineenenge.blogg.se/
Postat av: e-lo

berätta, jag är skitsugen på att lära mig saker av optimister!

2009-03-11 @ 21:43:43
URL: http://denial.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0