kräftskiva hos pia

jag har haft en underbar lördag!
även om det tar en hel evighet bara för att komma åt skjärten
så e det väl värt det.men jag grimaserar hela tiden.
 fattar inte riktigt hur man kan sitta och sörpla och tycka att det är gott...
men men det finns ju oftast massa annat gott me!
efter en halv flaska tequila rose,uppdrucken under tempo,
 funka inte smaklökarna alls som det skulle.det sista som hände innan ja somna var att pias sambo
ville bränna ner huset där vi sov...hahahha! hitta honom me en bunt tändstickor.
jag och elizabet fråga va han skulle göra, -inget,svara han. -va har du i handen då?-inget.
hahahha! vet inte om han vet hur rolig han är!!!
 
världens sötaste mus hitta vi med!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym mus ;=)

2008-10-06 @ 16:27:10
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: Christina

Vem vann armbrytningen? Hade nog slaggat in när den skedde....eller så var jag ute å rökte..?

Läckra foton från en läcker dag/kväll....

Tack för kul samvaro! ;-)

"Frisör-fobikerns" gube hälsar oxå....

2008-10-09 @ 22:24:48
Postat av: Anonym

Nämen,det är ju du. Såg dig igår..hi hi hi



/Göran

2008-10-12 @ 04:23:39
Postat av: Anonym

Dra mig baklänges alltså,du är så lik skorpan.

2008-10-12 @ 04:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0