fy faan!

kommer inte ihåg när jag mådde så här dåligt sist..
det tar på krafterna att bli äldre. jag är så bakfull att jag inte kan stå upp. därför kan jag inte gå ut i hallen
och hämta kameran och föra in bilder från igår... KANSKE imorn..

hade jätte trevligt igår i varje fall... började dagen på stan för att hitta ett klädesplagg att ha på bröllopet jag skulle på.
i och med att garderoben består av begravningskläder! bara.svart svart så långt ögat når.
hittade en klänning med lite rött o vit på, dock mest svart,,,

vi var alltså på bröllop först i bollebygd. sen senare på kvällen åkte vi till myran och brio i gbg. 
tyvärr var det ett avskeds party. de ska flytta till huvudstaden.kul för dem mindre kul för oss andra...
kommer sakna att ha dem i gbg. men men ytterligare en anledning att ta sig till stockholm nån gång då och då. 

nu tog kraften slut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling, det är en anledning för dig och dina underbara killar att flytta upp hit. Förstår inte du det? Saknar dig.

2008-10-19 @ 18:14:17
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: joline

jo... egentligen fattar man väl det.

2008-10-19 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0