Världens roligaste farmor!



Här har farmor precis ätit sin första french hotdog med chilli sås i... Varpå hon säger: Åhhhhhh, den var så stark den såsen,den var så stark så om jag skulle släppa mig nu så skulle det gå hål i trosan!HAHAHAHHA! Hon blir bara roligare och roligare me åren.

För nån dag sen fick jag de här smsen:

21.24 Sitter och kollar brokeback mountain med farmor...Kom precis ihåg att det snart kommer en gay sexscen... Inte nått jag hade tänkt uppleva med farmor kanske...

23.09 Ha ha, farmor frågade vem jag tyckte va snyggast och då sa jag Heath Ledger. Bra, då har vi varsin för jag tycker den andra sa hon då... Haha

Det var syrran som var och hälsa på farmor.

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! man kan inte låta bli att älska henne!!

2009-09-06 @ 22:29:11
URL: http://terretesked.blogg.se/
Postat av: Angela

Hahaha cool farmor!

2009-09-07 @ 12:00:26
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: lina e

haha heja farmor!

2009-09-08 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0