Jobbigt att vakna...

Ska jag var helt ärlig vet jag inte riktigt va jag ska skriva... Eller jag vill tacka alla som ringt, messat, skivit komentarer både här och på facebook och kommit förbi. Det värmer att veta att man har så många som bryr sig. Och även ni som inte känner mig. tack!

Svullnaden har lagt sig lite runt ögonen men jag är blåare och svartare för varje dag som går. Nu har jag även fått blödningar i båda ögonen.Det som är jobbigast med allt detta som hänt är att jag är rädd för att se mig själv i spegeln på morgonen... Det har alltid hänt något under natten så jag se annorlunda ut varje dag. Drömt om att jag ska vakna en morgon och inte se något alls...

Men jag var uppe på lasarettet igår och träffade världens charmigaste läkare som fick mig att skratta hela besöket. Han uppskattade att jag fatta ironi med;) Tack Jerker Nilsson på SÄS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja man måste ha lite humor även när det är tufft ;)



Kärlek

2009-09-16 @ 12:46:11
URL: http://www,ellinoradolfsson.blogspot.com
Postat av: Päivi

stackars jolle. :( tänker på dig. kram

2009-09-16 @ 12:47:13
Postat av: Therese

jag lider med dig :/!

2009-09-16 @ 12:55:48
URL: http://terretesked.blogg.se/
Postat av: PiaPetersson

Det var det värsta!!!Hoppas den jävlen blir fast inte klokt att man ej får vara ifre när man är ute med de sina!!!Krya på dej joline tänker på dej puss kram Pia

2009-09-16 @ 14:36:09
Postat av: Sanna Karlsson

Joline, det blåa heter hematom på medicinskt fackspråk och det går över ganska snart , efter att du blivit blå så kommer du bli lite åt det gröna och så försvinner blåtyrorna..Tar ett tag ifs. Har du ont? Hoppas de får tag på den j**eln. och Jerker han e bra han ;-) Kram på dig vännen

2009-09-17 @ 07:42:56
URL: http://www.jolinasvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0