Jag hatar människor!!

Ska jag var helt ärlig så har jag inte tittat på denna filmsnutt... Har nämligen blivit varnad, och vet inte om jag får ut något av att se den heller. Men snälla gå in här och skriv under för plågade hundar i Kina. Det räckte att jag läste texten som fanns under filmsnutten.

When the fur is finally peeled off over the animals' heads, their naked, bloody bodies are thrown onto a pile of those who have gone before them. Some are still alive, breathing in ragged gasps and blinking slowly. Some of the animals' hearts are still beating five to 10 minutes after they are skinned. One investigator recorded a skinned raccoon dog on the heap of carcasses who had enough strength to lift his bloodied head and stare into the camera.

Before they are skinned alive, animals are pulled from their cages and thrown to the ground; workers bludgeon them with metal rods or slam them on hard surfaces, causing broken bones and convulsions but not always immediate death. Animals watch helplessly as workers make their way down the row.


Kommentarer
Postat av: heidi nesset

åh det finns inte ord för hur illa jag vill göra de här människorna som behandlar djuren såhär. det måste finnas ett sätt att få stopp på det här, straff som innebär samma behandling mot förövaren?

2009-10-01 @ 21:16:17
Postat av: Luffarn

usch!

2009-10-01 @ 21:47:35
URL: http://www.luffarn.com/
Postat av: Malena

Usch, det är så fruktansvärt hemskt!! Så hjärteskärande.. Det gör ont att veta sån här sanning när man dagligen ser människor bära päls.. Skriver på direkt!

2009-10-04 @ 07:51:59
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0