Ny mobil JA TACK!!!

Nu är det faan dags. Jag kan lämna min nuvarande mobil precis vartsomhellst. INGEN vill ha den! Fanskapet går ju inte ens sönder när man kastar den i backen. Jag har filosofin att man inte borde köpa ny förens den man har försvinner eller går sönder.... Och har jag en ny så har jag en tendens att bli av med den snabbt . Men den tillfälliga mobilen jag köpte för 800 kr på net on net för typ 5 ÅR SEN... Den vill absolut inte försvinna. Den hittar alltid tillbaka till mig på något konstigt sätt. Kolla vilka grymma kort SARA tog i helgen. (Kolla hennes blogg med)MED SIN MOBIL!!!!!







SARA DU VILL INTE BYTA MED MIG!?

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahah den är min bästa vän!! byter jag inte så lätt;) Men när vi ses får du använda den hur mycket du vill;) puss på daj=)

2009-11-04 @ 13:46:33
URL: http://saribobben.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0