kursdag

igår var ja i göteborg hela dan. innan kursen strosade jag,anna och sandra runt lite.
hittade en ny favorit affär, bolagret. men i och med att jag och tobias letar ny lägenhet så vågar jag inte köpa något alls.
 bara för att inte komma hem utan att köpt något alls köpte jag ett par diskhandskar. jag tänkte som så här - om dessa diskhandskar kan göra att det bara blir LITE roligare att diska är det värt det. det kan vara det tråkigaste någonsin ju.


i och med att min mobil är sämst i världen så kan jag inte ta några bilder. det är dags att göra något åt det tror jag.
kan ju inte släpa med mig en systemkamera vart jag än går.










Kommentarer
Postat av: Natasha

Hahaha, jooo släpa med dig systemkameran och gärna stativet med ;)

Vart letar ni lägenhet? En annan KANSKE flyttar ner mitt i smeten själv...

2008-10-25 @ 10:35:23
Postat av: Ingrid

du.. om jag inte minna helt fel finns Bolagret även i Gällstad... Vid gamla marimekko.. du vet lite utanför och bortanför lager.. =) prova där.. när ni har flyttat! kram

2008-10-26 @ 22:29:18
Postat av: Candra

Vart vill ni flytta då?

2008-10-30 @ 15:54:35
URL: http://dontbother.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0