jobb,jobb,jobb...

det är så sjukt mycket att göra på jobbet nu.alla vill ju vara fina i håret till jul.
kommer hem svin sent på kvällarna, så det är därför jag ärligt talat inte har orkat blogga.
imorn ska vi ha julbord med jobbet. i och med att alla jobbar lika mycket och sent så ska vi ha det på salongen.
kan bli skoj. på lördag ska jag hem till cecilia och baka pepparkakor och julgodis!!
ska bli hur gött som hellst. antagligen ska emma som är hemma från milano med oxå. och ebbot så klart.
sen ska jag ut till bredared och kolla på min lilla syster som blivit lucia! ska försöka ta lite bilder.

sen måste jag säga att jag hade förväntat mig mer av christiania i köpenhamn. rätt förfallet faktiskt. kanske är en annan upplevelse och besöka det sommartid...

 

men ölen var god ändå!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Adolfsson

Man vill ju på något vis att det skall vara fullt med lustiga människor på färgglada cyklar. Kanske att några stycken jonglerar samtidigt som de röker en fet. Lite som en oldschool cirkus på syra. Ha ha ha ha ha ;=)

2008-12-12 @ 15:03:46
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0